תפארת בדק בית וליקויי בניה - בדק בית בראי הזמן
חיפוש באתר
לקוחות ממליצים
דוחות בדיקה לדוגמה
תפארת בתקשורת
ראיון עם מנכ"ל תפארת עורך הדין יצחק אפרתי במבט לחדשות
סרטון תדמית של חברת תפארת ביקורת מבנים
שירותי בדק בית בראי הזמן

מאז התחלתי את עבודתי בתפארת - שירותי בדק בית בשנת 1997, אז היא עוד היתה ידועה בשם נחמן ליקויי בניה בע"מ - השתנו פני הדברים.

כמובן העבודה היתה אחרת, מאז, הקמנו לנו אתר אינטרנט, פינינו מקום לשיווק פאסיבי. כן, היה אז אינטרנט, אבל אני לא חושבת שמישהו היה מעלה על דעתו לגלוש באינטרנט דווקא באיזשהו תחום הקשור  לליקויי בניה.

בזמנו, (וזה לא היה כל כך מזמן) קבלנים קיבלו מעמד אחר בעיני הקונים, מעמד של כבוד. קבלנים עשו את אותן השטויות, לחסוך כמה מאות שקלים פה ושם, להעמיד פנים, לחסוך באיכות, בטיב, בכמויות, בזמן... הדייר הרי "סוגד" לו, אף אחד לא יעלה עליו.

וכמובן כשהתקשרתי (כן, אני בעצמי) לדיירים להציע את שירותינו, התגובה הרווחת היתה שהיחסים עם הקבלן כ"כ טובים, ולא נעים... ובכלל, אין מקום לחשש, הקבלן שלי דואג לי "עד הבלטה האחרונה". הייו כמובן את אלה שהתפתו,שחשבו שיש משהו בתחום (אם לא היה, לא היינו פה היום) וכמובן שהרוויחו, גם פיצוי כספי אבל גם בית ראוי יותר למגורים, לא הרבה מעבר למה שהיה מגיע להם מלכתחילה. לא , אנחנו נגד סיכסוכים, וזה לא מה שצריך לקרות, אנחנו פשוט כאן כדי לעזור לדיירים לממש את הכסף שהשקיעו בדירתם מול הקבלן.

היום, המצב שונה. אין אדם הרוכש דירה ולא מכיר את התחום של ליקויי בניה ובדק בית, גם בדירות ישנות יותר! גם האנטרנט פועל לעזרת הרוכשים: אתרים, מאמרים, טיפים... היום פונים אלינו אנשים ביוזמתם על מנת לבדוק את דירתם, אפילו שאינם רואים אף ליקוי. תפארת מבטיחה ללקוחותיה שאם שווי סך הליקויים בדירתם - אינו עולה על 15,000 ש"ח, הם מקבלים את כספי הבדיקה בחזרה וכמובן גם את הדו"ח ההנדסי שהפקנו.

מניסיוננו, קבלנים בטוחים שיקבלו חוות דעת הנדסית, ואף מצפים לה, ולכן מרשים לעצמם "לעגל פינות", כלומר, להשאיר ליקויים ביודעין ולמסור את הדירה מבלי לאבד זמן, שהרי ידוע שכל יום איחור במסירה מלווה בפיצוי כספי. את הליקויים הללו הקבלן יתקן אם וכאשר יקבל את חוות הדעת על חשבון זמנו של הדייר ובלי לחץ.

מסקנה - קבלנים היום מתוחכמים יותר מתמיד, גם דיירים מן הסתם. ואנחנו כאן כדי לעזור ולחזק את הדיירים, לקבל את המגיע להם, ובזמן. זה לא תענוג גדול להפסיד ימי עבודה כדי לאפשר לבעל מקצוע לבוא לתקן טיח, ליישר משקוף, או להחליף את האסלה אחרי שעברנו כבר לדירה.

לדיירים נשאר פשוט למצוא את האיזון בין ה"טובה" שלהם לבין יכולתו האמיתית של הקבלן. כאן תפארת שירותי בדק בית נכנסת לתמונה. נשמח לעמוד גם לשרותכם (-:

ליאת אפרתי - מנהלת תוכן ושיווק

בדק בית בראי הזמן

ראיון בערוץ 10 עם מנכ"ל חברת תפארת
    לקבלת הצעת מחיר
    המלצות לקוחות

    מר אפרתי הנכבד שלום .
    איש יקר אני מודה לך על עזרתך בקשיים שנצברו מול הקבלן עצותיך המקצועיות וחוות הדעת שסיפקתם פתרו עבור הקבלן והן עבורנו את כל המחלוקות.
    שני דודל פתח תקוה.

    לכבוד תפארת.....
    הנדון: ליקויי בניה.
    מר אפרתי רצינו להביע בפניך את תודתנו לכל העזרה שנתת לנו מיום כניסתנו לדירה החדשה ועד להבאתה למצב ראוי ומושלם לדיור.
    תודה רבה
    זוננשיין מירב ומוטי.

    לכבוד מר אפרתי מנכ"ל תפארת.....
    שולח לך שי צנוע זה בצירוף מכתבי לאות הערכה והוקרה על עזרתך בהתמודדות עם הקבלן .

    לכבוד תפארת...
    לידי המנכ"ל מר אפרתי
    ברצוננו להודות על היחס החם והעזרה שנתת לנו בנושא ליקויי הבניה בסופו של יום הקבלן חוייב לשלם לנו סך 45,000 ₪ בעקבות הליקויים שבדוח שביצעתם עבורנו..
    בתודה
    רונן וחגית ערוסי.
    לכבוד חברת תפארת.....
    הנדון : הערכה רבה בעזרה שנתתם לנו.
    בפנייתנו לחברתכם עמדו בפנינו עוד 2 הצעות שקיבלנו מקולגות שלכם, הצעות אף זולות מהצעתכם. אך ב"ה משהו בקול וביחס שנשמע כבר מההתחלה בצד השני של הקו שכנע אותנו לבחור בכם. היום בתום התהליך אנו ממש ממש מודים לה שבחרנו בכם. התוצאה מדהימה- קיבלנו מהקבלן תיקונים ע"ס הנחייתכם( נציין בזאת שליפני חוות הדעת לא עזרה שום פניה שפנינו לקבלן!!) וכן פוצינו בחניה נוספת בשווי לא מועט.
    תודה רבה ויישר כוח.
    הצטרף אלינו לפייסבוק!